Corona-update

De coronacrisis raakt ons allemaal. De nieuwe maatregelen die de overheid heeft doorgevoerd om verdere verspreiding van het virus te beperken, zorgen ervoor dat wij aanvullende maatregelen moeten treffen om onze diensten te kunnen blijven uitvoeren.

Wij volgen alle ontwikkelingen op de voet en passen indien noodzakelijk onze richtlijnen hierop aan, de volgende maatregelen zijn dan ook tot nader order van kracht.

Voor klanten die een bezoek willen brengen aan de praktijk:

  • De praktijk is alleen nog op afspraak te bezoeken, ook voor het afhalen van medicatie en/of diervoeding dient u eerst telefonisch een afspraak te maken, dan zetten wij uw bestelling voor u klaar.
  • Wij bieden momenteel de optie aan om diervoeding van Royal Canin rechtstreeks bij u thuis te laten bezorgen, hier zijn geen extra kosten aan verbonden.
  • Geef op tijd uw bestellingen door om misgrijpen te voorkomen.
  • We hanteren de regel van maximaal één klant in de wachtkamer, mocht er iemand voor u zijn dan kunt u buiten even wachten, ook wanneer u iets te vroeg bent voor uw afspraak verzoeken wij u om even buiten te wachten.
  • Vermijd contact en blijf op 1,5 meter afstand.
  • Eén volwassen persoon mag uw huisdier vergezellen in de wachtkamer.
  • In de praktijk zal één van onze medewerkers uw dier verder begeleiden in de spreekkamer.
  • Wij verzoeken u om niet naar de praktijk te komen wanneer u een neusverkoudheid, hoestklachten, keelpijn of koorts heeft. Mocht uw dier toch zorg nodig hebben dan kunt u iemand anders vragen om uw dier naar onze praktijk te brengen voor behandeling.
  • Betaal contactloos of per pin.

Voor bedrijfsbezoeken:

  • Bedrijfsbezoeken kunnen nog steeds gewoon doorgang vinden, wel volgen wij de richtlijn van het RIVM om daar waar mogelijk 1,5 meter afstand te houden en contact zoveel mogelijk te vermijden.
  • Bij een (geringe) neusverkoudheid, hoestklachten, keelpijn of koorts dient er vooraf telefonisch contact opgenomen te worden met de dierenarts, om gepaste maatregelen te kunnen treffen.
  • Wij willen u verzoeken om bestellingen van medicatie vooraf door te bellen aan de praktijk of deze via de webshop te plaatsen, dit om een snellere afhandeling te kunnen bewerkstelligen en de duur van uw bezoek aan de praktijk te beperken.
  • De praktijk is alleen nog op afspraak te bezoeken, ook voor het afhalen van medicatie dient u eerst telefonisch een afspraak te maken, dan zetten wij de medicatie voor u klaar.

Volg te allen tijde de richtlijnen en adviezen op van onze medewerkers, ten behoeve van uw en onze gezondheid. Wij hebben het beste met u voor.

Wij danken u voor uw begrip!